Jag har ju en internetsida, med schack för pensionärer

 här är ett fåtal av alla de spännande meningarna jag uppfattade från gårdagens påskmiddag hos gamlingar:

" Är det där violer? vad härligt!"

" Jag har ju en internesida, med schack för pensionärer"

" Kjell-Åke, vad hette den där boken vi läste igår?"

" Jag kommer ihåg när TV:n kom..."

" Det är ju så härligt med morgonpromenader. Speciellt innan 7."

" Nä, vad sägr ni gubbar. Ska vi inte ta en promena till vattnet och kolla på de gamla vikingaruinerna?"

" Hur mycket omega-3 är det i smöret?"

" Ja nu för tiden får man ju stå på bussen. Ja, ungdomarna reser ju inte så sig!"


kände verkligen att jag passade in där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0